תביעות, גישור, בוררות

 

ייצוג בוועדות מינהליות, ייצוג בוועדות ערר

readMore

 

 

גישור, בוררות

readMore

 

 

ייצוג בבתי משפט, עתירות לבג"ץ, תובענות ייצוגיות, ערעורים על פסקי דין

readMore

 

צור קשר

עורך דין יוסף וינדר
  • ייצוג לקוחות בבתי משפט בתחומי המשפט האזרחי לרבות תביעות כספיות, תביעות בענייני חוזים (קיום חוזים או הפרת חוזים), תביעות בענייני תכנון ובנייה, תביעות בענייני מקרקעין לרבות תביעות בפני המפקח על המקרקעין.
  • ייצוג בתובענות ייצוגיות ובהם תובענות נגד מבטחים, תובענות מכוח חוק הגנת הצרכן, תובענות בזיקה לניירות ערך, תובענות מכוח חוק הגבלים עסקיים, תובענות בקשר למפגעים סביבתיים ועוד.
  • לאחר גיבוש המטרות אותן רוצה הלקוח להשיג בתביעה וניתוח המצב המשפטי של הלקוח מתווים ויוצרים את האסטרטגיות וזאת כדי להשיג את מטרות הלקוח באם ע"י התחלת הליכים משפטיים, הגנה או מניעה של הליכים משפטיים.

 

ייצוג בבתי משפט
עתירות לבג"ץ
תובענות ייצוגיות
ערעורים על פסקי דין

 

עו"ד יוסף וינדר הינו מגשר מוסמך.

בהליך גישור מתנהל מו"מ בין הצדדים. הצדדים הם האדריכלים של הפתרון ליישוב הסכסוך ביניהם. המגשר הוא צד ניטראלי המנהל את הליך הגישור שבמהלכו ניתנות הזדמנויות לצדדים להציג את עמדתם בסכסוך בחופשיות ולשמוע את הצד השני. המגשר מנחה ומסייע לחשיבה בונה ולהשגת פתרונות בדרכים חדשות ויצירתיות עד להשגת הסכם בין הצדדים.

הגישור מתאים לסכסוכי עבודה, סכסוכים עסקיים מסחריים וסכסוכים משפחתיים.

ניתן גם לבצע הליך דו-שלבי של גישור ומעבר לבוררות. בהליך כזה הצדדים לסכסוך מגיעים להסכמות משותפות בעזרתו של המגשר. נושאים בהם הצדדים לא הצליחו לגבש הסכמות, מועברים להכרעתו השיפוטית של הבורר.

 

גישור, בוררות

 

ייצוג בוועדות מינהליות
ייצוג בוועדות ערר